WIELKA PROMOCJA!!!

X

Największy sklep internetowy z oświetleniem

200.000 zadowolnych Klientów

18.000 lamp, oświetlenia i opraw w ofercie

50 marek producentów lamp i oświetlenia

Wiele lat doświadczenia w oświetleniu

Codzienna aktualizacja żyrandoli, kinkietów, lamp stojących itd.

ładne lampy w dobrej cenie Sigma
Oświetlenie Sklep Internetowy TopStylowe.pl

OBSŁUGA KLIENTA
Oświetlenie Handlowiec:
(0) 696 434 727

Telefony w godz pracy biura:

Lampy i odbiór Lublin:
(81) 440 35 95

Lampy Warszawa:
(22) 398 42 30

Lampy Wrocław:
(71) 718 16 88

Lampy sklep Kraków:
(12) 362 44 16


Lampy sklep Katowice:
(12) 362 44 16


Biura czynne Pn-Pt
w godz 9.00-17.00


ODBIÓR LAMP

Pragniemy poinformować, że odbiór zakupionych w naszym sklepie lamp, jest możliwy w każdym z oddziałów. W celu ustalenia odbioru, prosimy o kontakt.
Oświetlenie sklep Warszawa:
(22) 215 68 83


Ogłoszenia lokalne pasaż handlowy

Tapety Dekoracyjne Trend Tapety















Polecamy

Witamy w dziale POMOC.


JEŻELI TWOJA PRZESYŁKA JEST USZKODZONA:

WYBIERZ FIRMĘ KURIERSKĄ KTÓRA DOSTARCZYŁA PRZESYŁKĘ I POSTĘPUJ ZGODNIE Z INSTRUKCJAMI


Zapraszamy Państwa do zapoznania się z odpowiedziami na najczęściej zadawane pytania przez naszych Klientów.

1. Czy mogę obejrzeć lampy przed zakupem?
2. Kiedy zamówienie jest realizowane ?
3. Jeżeli zapomnę o zapłaceniu zaliczki ktoś się ze mną skontaktuje?
4. Dane podane w zamówieniu są nieprawidłowe. Co robić?
5. Kiedy mogę się spodziewać dostawy ?
6. Czy ktoś poinformuje mnie kiedy dokładnie mogę się spodziewać dostawy?
7. Kiedy mogę osobiście odebrać towar?
8. Czy mogę odebrać towar poza godzinami pracy ? W sobotę?
9. Czy mogę ustalić godzinę dostawy ?
10. Co jeżeli nikt nie odbierze paczki (nikogo nie będzie w domu)?
11. Czy mogę umówić się na odbiór paczki poza miejscem dostawy lub poza godzinami 9-17?
12. Czy mogę odmówić odebrania paczki?
13. Czy kurier wniesie moje lampy do mieszkania?
14. Czy towar jest nowy? Czy ma gwarancję?
15. Czy dostanę paragon? FV?
16. Dostałem paragon a chcę FV – co zrobić?
17. Nie mogę zlokalizować paragonu/FV.
18. Dostałem towar niezgodny z opisem (np. inny kolor). Co w tej sytuacji?
19. Kurier przyniósł paczkę w której słychać zbite szkło. Towar jest uszkodzony / paczka jest uszkodzona. Co mam zrobić ?
20. Kurier nie ma przy sobie protokołów szkody.
21. Wybrałam (em) opcję „za pobraniem”. Kurier nie chce okazać zawartości paczki przed daniem gotówki.
22. Chcę zrezygnować z zamówienia. Czy mogę i co mam zrobić?
23. Kiedy i w jakiej wysokości dostanę zwrot gotówki?
24. Towar przeze mnie przesłany uległ uszkodzeniu. Co mam zrobić?


Czy mogę obejrzeć lampy przed zakupem?


TAK, ale tylko część. Posiadamy blisko 20.000 pozycji na sklepie internetowym– nie mamy możliwości utrzymywania tak dużych stanów magazynowych. W naszej siedzibie w Lublinie posiadamy kilkaset sztuk oświetlenia; oddział warszawski to punkt odbioru towaru. Zarówno w Lublinie jak i w Warszawie posiadamy wszystkie katalogi producentów – chętnie doradzimy i odpowiemy na wszelkie pytania.


Kiedy zamówienie jest realizowane ?

Zamówienie towaru jest realizowane po jego potwierdzeniu. Potwierdzenie zamówienia następuje po kliknięciu w link aktywacyjny który otrzymują Państwo na swojego maila (maila podanego przy składaniu zamówienia). Dotyczy to zamówień niezależenie od wybranego rodzaju płatności i rodzaju dostawy. Zamówienia na kwotę powyżej 800 pln brutto realizowane są po zaksięgowaniu przez nas zaliczki.

Zamówienia w których wybrana została opcji płatność z góry realizowane są po zaksięgowaniu całej kwoty.


Jeżeli zapomnę o zapłaceniu zaliczki ktoś się ze mną skontaktuje?

TAK, nasz pracownik skontaktuje się mailowo.


Dane podane w zamówieniu są nieprawidłowe. Co robić?

W takiej sytuacji należy jak najszybciej skontaktować się nami mailowo lub telefonicznie i podać poprawne dane. Proszę pamiętać że Klient ponosi koszty wysłania paczki na błędnie podany adres.


Kiedy mogę się spodziewać dostawy ?

Część towaru posiadamy na stanie magazynowym, jednak przy kilku tysiącach pozycji nie jesteśmy w stanie posiadać wszystkiego – dlatego część towaru zamawiana jest u producentów. Niekiedy towar zamawiany jest bezpośrednio u producentów ze Szwecji, Niemiec czy Włoch. Dostawa towaru do naszych punktów odbywa się klika razy dziennie. Maksymalny czas realizacji zamówienia (łącznie z dostawą do Klienta) nie powinien przekroczyć 14 dni.
Dokładamy wszelkich starań aby zminimalizować czas dostawy towaru.
Wszelkie szczegóły można uzyskać kontaktując się z nami telefonicznie (numery telefonów znajdują się w zakładce KONTAKT na stronie sklepu).


Czy ktoś poinformuje mnie kiedy dokładnie mogę się spodziewać dostawy?

TAK, zawsze informację taką wysyłamy dzień wcześniej na maila podanego przez Klienta.


Kiedy mogę osobiście odebrać towar?

PO OTRZYMANIU MAILA. Towar można odbierać osobiście w naszych oddziałach w Lublinie i Warszawie. Informację, ze towar jest gotowy do odbioru Klient otrzymuje na maila. Często nasi pracownicy kontaktują się z Klientem telefonicznie. Towar można odbierać w godzinach pracy naszej firmy 9-17 od poniedziałku do piątku.


Czy mogę odebrać towar poza godzinami pracy ? W sobotę?

Istnieje taka możliwość - należy się w tym celu skontaktować telefonicznie z nami.


Czy mogę ustalić godzinę dostawy ?

NIE, dostawca paczek ma ustaloną trasę na którą nie mamy wpływu; kurierzy jednak zwykle kontaktują się telefoniczne z odbiorcą przed dostawą.


Co jeżeli nikt nie odbierze paczki (nikogo nie będzie w domu)?

Kurier może skontaktować się telefonicznie (choć nie ma takiego obowiązku). Nastąpi próba doręczenia następnego dnia. Jeżeli nie uda się dostarczyć towaru będzie on czekał kilka dni w najbliższym oddziale firmy kurierskiej gdzie będzie można go odebrać osobiście; następnie towar wróci do nas.


Czy mogę umówić się na odbiór paczki poza miejscem dostawy lub poza godzinami 9-17?

TAK; w tym celu należy skontaktować się telefonicznie z najbliższym oddziałem firmy kurierskiej podając numer listu przewozowego (numer listu przewozowego wysyłamy w mailu w dniu wysyłki paczki) i poprosić o numer do kuriera; następnie skontaktować się z kurierem i umówić się z nim.


Czy mogę odmówić odebrania paczki?

TAK, w takim wypadku towar wróci do nas a Klient zostanie obciążony kosztami transportu (nawet w wypadku kiedy wydaje się że w środku jest np. zbite szkło)


Czy kurier wniesie moje lampy do mieszkania?

NIE, kurierzy nie mają takiego obowiązku. Jeżeli spodziewamy się dostawy dużej ilości towaru dobrze poprosić wcześniej kogoś o pomoc.


Czy towar jest nowy? Czy ma gwarancję?

TAK, wszystkie towary przesyłane przez nas są nowe i posiadają 24 miesięczną gwarancję.


Czy dostanę paragon? FV?

TAK, podczas składania zamówienia Klient ma możliwość wybrania czy życzy sobie otrzymać paragon czy FV. Dokument zakupu znajduje się na paczce i jest dobrze oznaczony.


Dostałem paragon a chcę FV – co zrobić?

Prosimy o przesłanie pocztą paragonu wraz z prośbą o wystawienie FV na nasz adres lubelski. Koniecznie prosimy podać kompletne dane do FV. Dokument prześlemy pocztą. Warunkiem jest dostarczenie do nas paragonu do 7 dni od daty jego wystawienia.


Nie mogę zlokalizować paragonu/FV.

Taka sytuacja zdarza się niezwykle rzadko – jeżeli coś takiego ma miejsce wystawiamy dowód zakupu który stanowi podstawę do ewentualnej reklamacji towaru. W tej sprawie skontaktuj się z nami.


Dostałem towar niezgodny z opisem (np. inny kolor). Co w tej sytuacji?

Taka sytuacja zdarza się niezwykle rzadko. Proszę ODEBRAĆ TOWAR i skontaktować się z nami telefonicznie. Jeżeli taka sytuacja ma miejsce odbieramy towar na własny koszt i dostarczamy nowy towar także na swój koszt.


Kurier przyniósł paczkę w której słychać zbite szkło. Towar jest uszkodzony / paczka jest uszkodzona. Co mam zrobić ?

Proszę ODEBRAĆ TOWAR; a następnie w obecności kuriera spisać protokół szkody (jeżeli nie jest w stanie poczekać ma obowiązek wróci i podpisać protokół) po czym wysłać protokół mailem na adres sklepu (skan) lub oryginał (listem poleconym) do naszego oddziału lubelskiego. Należy także skontaktować się z nami telefonicznie – numery 24h/7 są na paczkach. Rozpoczniemy procedurę reklamacyjną. Ważne aby protokół szkody postał spisany ZGODNIE ZE STANEM FAKTYCZNYM. Prosimy o pełne i dokładne wypełnienie protokołu. Mogą państwo zostać poproszeni o zrobienie zdjęć uszkodzonego towaru.


Kurier nie ma przy sobie protokołów szkody.

Bardzo często kurierzy „zapominają” zabrać protokołów szkody. W takiej sytuacji kurier ma obowiązek dowieść protokół (można go spisać do 7 dni po dostarczeniu towaru).


Wybrałam (em) opcję „za pobraniem”. Kurier nie chce okazać zawartości paczki przed daniem gotówki.

KURIER NIE MOŻE WYDAĆ PACZKI PRZED JEJ OPŁACENIEM. Kurier ma obowiązek przed wydaniem paczki przyjąć należność. Taka procedura jest we WSZYSTKICH firmach kurierskich (nie jest to procedura naszego sklepu). Najpierw należy zapłacić za towar, a dopiero później można sprawdzić zawartość paczki.
Firmy kurierskie stosują kary finansowe wobec kurierów którzy wydaja paczki przed przyjęciem należności.



Chcę zrezygnować z zamówienia. Czy mogę i co mam zrobić?

Można ZAWSZE zrezygnować z zamówienia. Jeżeli towar nie został jeszcze przez nas wysłany wystarczy mail z taka informacją. Jeżeli towar został już wysłany a nie dotarł do Klienta proszę odebrać towar i odesłać go do nas na własny koszt warz z dowodem zakupu i oświadczeniem o odstąpieniu od umowy kupna - sprzedaży. (taki dokument jest dla nas konieczny ponieważ musimy anulować paragon na jego podstawie – wymagane dla Urzędu Skarbowego).


Kiedy i w jakiej wysokości dostanę zwrot gotówki?

Zwroty gotówki realizowane są maksymalnie do 14 dni od otrzymania zwrotu towaru i dostarczeniu przez Klienta kompletnych danych do przelewu (lub odebrania przez nas zwróconego nieuszkodzonego towaru).
Zwrot gotówki wykonywany jest w wysokości 100% wpłaconej kwoty poza wyjątkami opisanymi poniżej.
Kwota wpłacona minus dwukrotny koszt transportu )*– w wypadku kiedy Klient nie odebrał towaru od kuriera.
Kwota wpłacona minus jednokrotny koszt transportu)* – w wypadku kiedy Klient rezygnuje z zamówienia i odsyła towar nie uszkodzony na swój koszt.
Kwota wpłacona minus dwukrotny koszt transportu)*- w wypadku kiedy Klient rezygnuje z zamówienia i odsyła nie uszkodzony towar na nasz koszt.

)*- koszt transportu określony jest na stronie sklepu; dwukrotny koszt transportu naliczany jest przez nas kiedy paczka idzie od nas do Klienta i od Klienta do nas

Wstrzymujemy zwrot gotówki do wyjaśnienia sprawy w wypadku:
- nie otrzymania przez nas dowodu zakupu (FV lub paragon) wraz ze zwróconym towarem
- kiedy nie posiadamy oświadczenia o odstąpieniu od umowy kupna sprzedaży
- kiedy towar dostarczony do nas jest niekompletny lub uszkodzony lub nosi ślady użytkowania
- kiedy towar dostarczony do nas nie podsiada oryginalnego opakowania (dotyczy w szczególności lamp w których wypełnieniem są specjalnie dla tego modelu formy papierowe lub styropianowe).


Towar przeze mnie przesłany uległ uszkodzeniu. Co mam zrobić?

Odszkodowanie za uszkodzony towar może starać się TYLKO nadawca. W wypadku kiedy otrzymamy od Klienta uszkodzony towar spisujemy z kurierem protokół szkody. Następnie towar można odebrać z naszego oddziału w Lublinie, lub możemy go wysłać po opłaceniu dodatkowych kosztów transportu.

 

 

Twój koszyk

Ilość towarów: 0
Na kwotę: 0 zł

Obniż cenę

Odbiór w punkcie

Zapamiętano 0 produktów

Szukam lampy

fraza:
Promo: Nowy: Hit:
  cena od: do:

Typ oświetlenia

żyrandol
lampa wisząca
plafon
kinkiet
oprawy
lampa podłogowa
lampa nocna
lampa gabinetowa
lampa dziecięca
galeria
żarówki
biurkowe
Lampy Nowoczesne
Lampy Klasyczne
Lampy Japońskie
Elementy dekoracyjne
Lampy przemysłowe
Lampy Techniczne
Trend Tapety
Lampy Kryształowe
Lampy LEDowe
Wentylatory
Żarówki
Listwy przypodłogowe MDF
aireRyder
Aldex
Alfa
Amplex
ANS
Aquaform
Artemide
Asian Decor
Azzardo
Brilum Brilux
Britop lighting
Candellux
Casa Fan
Cleoni
Cleoni Architectural
Daxton
Eglo
ElmarCo
Eseo
Esto
Falko
Fanaway
Fantasia
Fenne
Hunter Fan
Italux
JBT
Jupiter
Kaja
Kandel
Kandel wyprzedaż
Kanlux
Klik
Koziol
LampGustaf
Led Artellux
LeuchtenDirekt
Light Prestige
Lira
Lis Lighting
Lucide
Markslojd
Massive
Milagro
Nice Price
NiFinn
Nordlux
Nowodvorski
Osram
Paul Neuhaus
Paulmann
PHILIPS
Polux
Ramko
Reality
Redlux
Sigma
Solar
Spot Light
Spotline
TK Lighting
W&M Silver
Westinghouse
ZUMA Line


























ďťż
platnoњci PayU
© 2007-2017 www.TopStylowe.pl - Stylowe Lampy i OÂświetlenie
Wells fargo nc Numer rozliczeniowy http://kupicpigulki.pl/antybiotyk/ Lekarze świata
www.kupujesz.pl www.skassa.pl www.taniesklepyinternetowe.pl
Wersja mobilna